Een nieuwe naam!

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik iets geplaatst heb.. Er zijn dingen veranderd waardoor ik mijn weggetje in mijn werk als fotografe even opnieuw heb moeten vinden. Daarnaast ben ik druk bezig geweest met mijn nieuwe site! Na heel wat bloed (ok, dat niet), zweet (heul veel :s) en tranen (neh..) is hij dan eindelijk klaar! Je hebt hem wellicht al bekeken en er zal je ongetwijfeld iets zijn opgevallen als je mijn oude site ook hebt gekend .. Hij is voornamelijk op zwangerschap, newborns/baby’s, kinderen en gezinnen gericht. Hiermee wil ik nog eens extra aangeven dat mijn specialiteit hier ligt en dat ik mij in de toekomst hier primair op ga richten. (Eigenlijk veranderd er niet eens zoveel 😉 )
Een nieuwe start, een nieuwe site, en ook een nieuwe naam! Vanaf nu zal ik niet meer onder de naam “Fotografie Marijke” te vinden zijn, maar boek je je fotoshoots bij
‘Marijke Woltjer Fotografie’.
De komende tijd zal ik mijn best doen deze blog weer up to date te krijgen, dus ik hoop je hier nog gauw eens terug te zien!

Liefs,

Marijke

logo-web

Een nieuwe naam!

Plaats een reactie